بهترین روانشناس for Dummies

Wiki Article

متخصصان این رشته اغلب وظایفی نظیر رهبری تحقیق و کار با بیمار را برعهده دارند.

سوالات خود را دقیق (وخلاصه) مطرح کنید. در صورت داشتن دانش کافی پاسخ خواهم داد.

با انجام بررسی های بیشتر در مورد پزشکان معرفی شده می توانید بهترین انتخاب را برای درمان خود داشته باشد.

به­ طور مثال، ممکن است روان­شناس هوانوردی تعدادی آزمون روان­شناختی طراحی کند که برای انتخاب خلبان به کار می­‌آید. از آن­جایی­‌که شغل خلبانی ذاتا حساس و تخصصی است، لازم است افرادی برای این حرفه انتخاب شوند که سالم و دارای ثبات روحی باشند و بتوانند تحت فشار عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

نظرات برگزیده: “واقعا ايشان پزشک خوبي هستند. مهم ترين مساله در مورد ايشان رعايت ادب است که بسياري از روان پزشکان فراموش مي کنند.

بهترین دکتر اعصاب و روان در ایران فردی است که بتواند با بیماران خود صادق باشد. جلب اعتماد بیماران یکی از نکات کلیدی و مهم یک متخصص روانپزشک است.

یک پزشک خوب کسی است که به آسانی بتواند علائم بیماری های روانی را تشخیص دهد و دیدگاه مراقبتی کاملی در مورد درمان بیماران داشته باشد.

رفتار و گفتار یک روانشناس باید بسیار سنجیده و فردی راز نگهدار باشد. بهترین روانشناس ‌ها مهارت‌های بین فردی خوبی داشته و به دنبال افزایش سطح دانش و توانایی خود هستند.

برای مثال یک روانپزشک خوب باید راه هایی که موجب بهبود شرایط و کیفیت بهتر زندگی بیمار می شود ، صادقانه برای او توضیح دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روان شناس قانونی روی رابطه‌­ی انسان و قانون تمرکز دارد. این وظیفه شامل اقدام به عنوان مشاور در پرونده­‌های کیفری یا بحث مدنی، ارزیابی صلاحیت والدین در گرفتن حق حضانت فرزند و ارائه­‌ی خدمات روان‌­درمانی به قربانیان جرم می‌­شود.

ثابت شده که این ملاحظات در طول تاریخ روان­شناسی مفید و مهم واقع شده‌­اند.

نظرات برگزیده: “مرتب و منظم و خوش برخورد بودند هم منشی هم دکتر. بسیار حرفه ای و کاربلد ، بدون قضاوت کردن و صبورانه به صحبتهای مراجعه کننده گوش میدهند و با بالا بردن سطح اگاهی ، اعتماد بنفس و خودشناسی فرد باعث میشوند که فرد مراجعه کننده به درک بهتری از خود و خواسته هایش از زندگی برسد تا ادامه مسیر زندگی را استوارتر و با دید بهتری طی کند.”

اگر در اینترنت یا شبکه های اجتماعی جستجو کرده باشید احتمالا نام دکتر ذاکری را شنیده اید. یکی از ماهرترین روانپزشکان در ایران می باشند. در زمینه های مختلف از جمله درمان اختلالات افسردگی(افسردگی پس از زایمان- افسردگی فصلی، درمان اختلالات اضطرابی و استرس(اضطراب منتشر- حمله پانیک- استرس پس از سانحه ، درمان اختلالات جنسی( اختلال زود انزالی- اختلال نعوظ- ترانس)، درمان اختلالات خواب(بی بهترین روانشناس ایران خوابی- کابوس شبانه)، درمان اختلال دو قطبی و افسردگی دوقطبی، درمان اختلال وسواس فکری و عملی (وسواس کندن مو- وسواس بد ریختی بدن)، بیماریهای روانی مربوط به کودکان و … کاملا باتجربه هستند.

Report this wiki page